BHP

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA Z ZAKRESU BHP

Bazując na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu oraz szerokiej wiedzy jako Starszy Inspektor Pracy, oferujemy Państwu kompleksową obsługę z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (służba BHP).

Do naszych zadań w zakresie obsługi BHP należy:

• Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bhp;
  • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych brakach i zagrożeniach wraz z przedstawieniem wniosków profilaktycznych w celu ich likwidacji;
  • Doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych
  • Ocenę zagrożeń zawodowych (ryzyko zawodowe);
  • Udział w dochodzeniach powypadkowych oraz opracowywanie dokumentacji powypadkowej;
  • Sporządzanie i przedstawianie raz w roku ogólnych analiz stanu bhp, zawierających propozycję przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych mających na celu zapobieganie zagrożeniu życia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
  • Obecność podczas kontroli przez organy zewnętrzne upoważnione do kontroli (udzielanie informacji kontrolującym i  opracowywanie korespondencji pokontrolnej)
  • Sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem w zakładzie właściwego stanu bhp;
  • Wykonywanie innych czynności z zakresu BHP, które wynikają z nowych przepisów prawnych lub zarządzeń pokontrolnych
  • Wykonywanie zadań służby BHP;
  • Szkolenia wstępne i okresowe z zakresu bhp dla pracodawców, osób kierujących pracownikami i pracowników;

Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy. Nawiązanie stałej współpracy gwarantuje obniżenie kosztów, dzięki dostosowaniu usług do indywidualnych potrzeb Klienta. Współpracuję  na warunkach dogodnych dla Klienta.

BHP